torstai 31. toukokuuta 2018

Niin mun tuuria..

..Nimittäin viime viikon torstain (24.5) estetreenin jälkeen huomattiin, että
Helmi ontuu oikeaa etujalkaa.. Syyksi löydettiin kengitys, joku oli kengittänyt Helmin niin,
että yksi naula oli painanut kaviota niin pahasti, että se aihetti kipua, josta tuli ontuminen.
Maanantaina 28.5 menin talliin ja kysyin että onko Helmi nyt kunnossa ja vastaus
oli ei. Joten nyt sitten multa jäi näytöt tekemättä, sillä muitakaan hevosia ei oikein ollut.
Muut mun luokkalaiset tekivät maanantaina KN Specialin ja tiistaina 2.radan. Itse sitten
heti alkusyksystä teen molemmat, jotta saadaan ne alta pois. Harmittaa erittäin paljon, mutta
tätä se on hevosten kanssa aina välillä.. Toivottavasti saisin mennä Helmillä, kun juuri
alkoi sujumaan sen kanssa ja se on jotenkin mun tyyppinen hevonen.

Eetu ♥

Nyt on sitten ensimmäinen vuosi Hinkulassa ohi! Olen oppinut täällä jo todella paljon
ja paljon on vielä luvassa. Mulla on täällä Kiuruvedellä kesätöitä, menen Talli Taitaville Kavioille,
josta olen todella innoissani, sekä mulla alkaa kesäTO koululla 12.7.
Jotta ei jää ihan kuvattomaksi, tässä kuvia tallin toisiksi uusimmasta tulokkaasta, Hipsun tammavarsasta. Laitoin myös pari kuvaa 1 vuotisista oripojista.

Vauva

Ilmeikäs lapsonen

Seppo

Hinkula Hattrick

1 kommentti:

  1. sun blogi on kiva :) harmi homma toi että näytöt siirty syksyyn

    VastaaPoista