maanantai 16. marraskuuta 2015

Tia & Eetu 1 year

Since 21.10.14
Kun oli hoitajakokous, joka liittyi tallin sääntöihin, kysyin saako olla 2 hoitoponia ja minulle vastattiin että on se mahdollista. Kokouksessa kysyin kuka olisi vapaana sunnuntaisin kun Lumikilla oli jo hoitaja silloin. Mulle sanottiin lista ponien nimiä ja Eetu ponnahti sieltä esille, joten päätin ottaa Eetun. Olen tuntenut Eetun jo 7 vuotta, eli niin kauan kuin olen ratsastanut. Vaikka olen hoitanut sitä vasta vuoden, kuten sanoin, matka alkaa vuosien takaa. Eetun kanssa lähdettiin väärällä jalalla, sillä pelkäsin sitä pienenä paljon. Eetu puri minua monta kertaa ja potki minua. Nyt luotan Eetuun ja tiedän kaikki sen metkut. Eetusta on tullut minulle todella tärkeä. Eetun kanssa ollaan koettu koulu-ja estekisoja, koulu-ja estetunteja, ilman satulaa ja tippuminenkin. Eetulla olen päässyt menemään Eriksnäsissä ja Karlvikissä paljon, mutta Viikissä erittäin harvoin. Vaikka en ratsasta sillä enää melkein ikinä, silti hoitaessa saan olla sen kanssa paljon. Ollaan lähennytty Eetun kanssa paljon. Olen ollut tyytyväinen ponivalintaani, Eetu on vain niin symppis ja ihana pappa. Vaikka olenkin Eetulle liian pitkä, onhan sillä ihan hauska välillä päästä menemään. Eetun luonne on mitä ihanin, se on sellainen hömppä pappa. Toivon, että miedän yhteinen matkamme jatkuisi vielä pitkään.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti