perjantai 9. joulukuuta 2016

Joulukalenteri 2016 9 luukku


Tämän päivän luukussa on vuorossa "mun oudot tavat" - postausta.
Elikkäs kerron teille mun hyvin oudoista tavoista mitä teen viikoittain/päivittäin.

Aina kun olen käynyt illalla suihkussa, menen nukkumaan märillä hiuksilla. En tykkää
että hiukseni ovat märät, joten nostan ne aina tyynyni päälle, ettei ne osuisi minuun.

Olen todella perfektionisti, jos jokin asia huoneessani, kaverin vaatteessa
tai ponin tavaroissa on pielessä tai väärässä paikassa, menen samantien korjaamaan
tilanteen omalla tyylilläni.

En mene ikinä nukkumaan, ennen kuin olen kuunnellut rauhallista musiikkia.
Silloin olen jo nukahtamaisillani, joten on helpompi saada unta.


Aina kun laitan aamulla snapchattia kavereilleni, haluan tietyn ajan kelloon,
sillä muuten kellonaika näyttää mielestäni tyhmältä. Esim. kello on 07.26, odotan
kunnes kello on 07.27, koska se näyttää kivemmalle.

Jos olen yksin kotona pitkään, kävelen ympäriinsä taloa ja käyn jääkaapilla
n. 5min välein. En oikeastaan tiedä miksi.

Välillä makaan lattialla kuuntelemassa musiikkia.


Aina kun tulen kotiin, ensimmäinen asia mitä teen on se että menen suoraan sänkyyn.

Ja vielä viimeinen, muttei suinkaan vähäisin. Tallilla ollessani teen jokaisen asian
täysin samalla tavalla. Kannan kaikki hevosen kamat samalla tyylillä, harjajärjestys 
on aina sama ja laitan hevosta kuntoon aina todella pitkään.

Tässä nämä tällä kertaa, huomenna taas uutta postausta! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti