maanantai 12. joulukuuta 2016

Joulukalenteri 2016 12 luukku


Ketkä löytyvät lempparilistan kärjestä? Se selviää tänään.
Elikkäs tänään kerron teille minun lempiponit Viikistä. Nämä eivät ole tärkeysjärjestyksessä,
vaan satunnaisessa järjestyksessä. Ja tiedän, että tein vähän samantyyppisen
luukun jo aikaisemmin, mutta ei se haittaa toivottavasti.

Lumikki
No yllätys yllätys. Lumikki on aivan ihana ponitamma ja olen todella tyytyväinen
tähän hoitsuvalintaan. Lumikki on kehittynyt todella paljon ja nykyään poni
osaa kaikenlaista ja osaa jopa käytöstapoja.


Aladin
Aladin on todella tärkeä mulle ja siitä on kuoriutunut todella upea poni. Aladinin luonne
on mitä ihanin ja poni on aivan super, ihan sama mitä sen kanssa tekeekään.
Aladinilla olen mennyt tällä hetkellä jo 90krt!


Eetu
Eetupappa on suloinen ja höppänä welsh-poni. Harmillisesti Eetulla en pääse enää
koskaan menemään, sillä tämän ihanan papparaisen selkään päästetään nykyään
vain kevyitä ja lyhyitä ratsastajia. Eetun kanssa tulee kuitenkin puuhailtua paljon.


Vanda
Vandalla olen päässyt menemään tällä kaudella nyt 7 kertaa ja olen tykännyt joka kerta.
Vandassa ihanaa on se, että se yrittää aina kovasti, vaikkei ihan ymmärtäisikään.


Nasse
Nasse on ollut pitkään lemppareissa ja sillä on aina hauska päästä menemään. Nassessa
ihanaa on se, että sillä on aina omaa eteenpäinpyrkimystä vaikka muille jakaa!


Onni
Onnilla olen mennyt vain 4krt, mutta tämä on kyllä todella kiva herrasmies,
vaikkakin jarrut ovat välillä hukassa. Haluaisin mennä keväällä tällä enemmänkin.


Ikke
Ikean kanssa ollaan vihdoin löydetty se yhteinen sävel (ainakin jollain tasolla) ja tunnit
on sujunut ihan mukavasti. Ikkehän on aivan super koulussa, esteillä ollaan
välillä hieman hakoteillä, mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti