keskiviikko 14. joulukuuta 2016

Joulukalenteri 2016 14 luukku


24 faktaa minusta!
"Miksi 24?" Koska joulukalentereissa on 24 luukkua.

1. Osaan olla erittäin vajaa-älyinen

2. Mun nauru on ihan järkyttävää

3. Tykkään Antti Tuiskusta ja Cheekistä


4. Jos on joku hauska juttu, niin pystyn nauramaan jopa 7min putkeen

5. Rakastan kesää

6. Oon vikaa vuotta peruskoulussa

7. Saatan syödä suklaata jopa 4-5krt viikossa



8. Oon varastanut ihan sairaan paljon rahaa mun pikkuveljeltä

9. Mulla on musta Kånken- reppu

10. Keräilen pulloja paljon

11. Mulla ei ole muuta elämää kuin talli


12. Mun lempisarja tällä hetkellä on Greyn Anatomia

13. Mulla ei ole pöytää mun huoneessa

14. Mulla on edelleen 2011 jouluna saatu päiväkirja, jonne kirjoitan vieläkin

15. Mulla on kavereita vaan tallilta


16. Mua ärsyttää sellaset ihmiset , ketkä kysyvät tyhmiä kysymyksiä

17. Rakastan Cheekin ja Elastisen "Sinuhe" biisiä

18. Vihaan mun äikänopettajaa

19. Pelkäsin ennen mun valkkaopettajaa

20. Kuuntelen paljon Katy Perryä


21. Käytän erittäin paljon snapchattia

22. Tykkään laulamisesta

23. Mulla on edelleen välillä ikävä Kirsikkaa

24. RAKASTAN JOULUA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti