lauantai 15. huhtikuuta 2017

Ensimmäiset ulkopuoliset kisat!

Noniin ensimmäiset ulkopuoliset kisat done! Ratana toimi He C:1

Herätyskello soi 5.30 ja tallille lähdettiin sitten 6.30. Tallille saavuttiin 07.00 ja samantien
ponia kisakuntoon. Minä sykeröin, kun Iken toinen ratsastaja (Netta)
harjasi ponin. Lastamaan aloitettiin 8.15 ja noh.. siinähän vierähti melkein 40min,
sillä Ikke ei millään suostunut menemään traikkuun. Kun päästiin kisapaikalle,
laitoimme ponit kuntoon ja melkeimpä samantien Netta pääsi verkkaamaan.
Itse olin vain katseluhommissa ennen omaa rataa. Netan suorituksen
jälkeen pomppasin selkään ja aloin verkkaamaan hyvin kovalla kentällä.


Verkka ei mennyt mitenkään kauhean hyvin huonon pohjan takia, samoin keskittymiseni
herpaantui useaan otteeseen. Olin lähtölistoissa 9. lähtijä. Kun päästiin maneesiin,
oma opettaja vielä verrytteli mun kanssa ennen mun rataa.
Rata meni omasta mielestä aika huonosti, sillä poni tuntui selkään todella
huonolta, mutta tuomari oli eri mieltä ja yhtäkkiä pamahti 62.25% ja neljäs sija!
Harmillisesti vain 3 sijoittui, joten ruusuketta ei saatu, mutta sitä en tullutkaan hakemaan.
Olen sinänsä tyytyväinen poniin, sillä se oli aivan koko kisapäivän ajan ihanan
rauhallinen, eikä saanut sätkyjä ties mistä, mutta radalla hyytyminen ei ollut
mieleinen.. On se vain niin hieno poika!!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti