maanantai 5. joulukuuta 2016

Joulukalenteri 2016 5 luukku


Tänään kerron teille eri talleista missä olen käynyt joko ratsastamassa tai muuten vaan
käynyt. Joten aloitemaapas.

Talli Taitavat Kaviot
Tämä maalaistalli on aivan ihana, hevoset ovat super kivoja ja tallin omistaja on ihana.
Tällä tallilla olen ollut nyt 5 kesää putkeen leirillä ja olen tykännyt joka vuosi!
Ensi kesälle on jo leiri varattu, sitä innolla odottaessa.
Taitavilla Kavioilla on 1 ihan ehdoton suosikki, suomenhevonen Ilo.
Toinen mun lempparihevonen on siellä Kamu.

Ilo

Kamu
Parkanon ratsastustalli
Tästä tallista en paljoa muista, mutta olin näiden leirillä joskus erittäin kauan
aikaa sitten. Mun hoitoponina toimi Osku - niminen shettisruuna.
Muistan, että meillä oli hauskaa ja tipuin tuolla leirillä ainakin 1 kerran.

Enjalan talli
Enjalassa olen käynyt kerran mun ridaopettajan kanssa, kun hänen oma hevonen asustaa
siellä. Tykkäsin paikasta, mutta häiritsi vähän, kun katsomo oli yläkerrassa.
Tuntia joutuu siis katselemaan ylhäältä käsin, joten ei ollut ihan omasta mielestä
kiva juttu. Mutta tykkäsin tallista, isot ja tilavat karsinat ja siistit käytävät.


Ponihaka
Ponihaassa olen ehkä 2-3krt käynyt ja tykkäsin paikasta. Olen ollut vain kuvausmiehenä,
mutta samalla kuitenkin nähnyt tallia. Ponihaassa on kivan siistit paikat
ja todella kiva, iso maneesi, joka on kuulemma eristetty.

Päivin talli
Päivin tallilla olen käynyt kerran, tällä kertaa ihan ratsastamassa. Tykkäsin paikasta,
vaikka onhan se aika pieni talli. Kenttä oli ihanan iso ja tilava.
Minun ratsuni oli mukava, vaikkakin ihan erilainen mihin olin tottunut Viikissä.
Päästiin tunnilla hyppäämään mulle jo aika korkeeta, mentiin muistaakseni 75-85cm rataa.


Helmihaan ratsastuskoulu
Tämä talli on Sysmässä ja olen käynyt tällä tallilla kerran tai 2.
Käytiin Jessican kanssa joskus 2013-2014 varmaan, tarkkaa aikaa en muista.
Tämä talli oli tosi kiva ja se poni kenellä menin, oli todella mukava.
Paljoakaan en muista, mutta oli kyllä tosi kiva paikka mun mielestä.

Tässä nämä tällä kertaa, huomenna luvassa vähän itsenäisyyspäivän juttuja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti