tiistai 25. joulukuuta 2018

Kiitos ja hyvästi

Hei kaikki lukijat!
Olen miettinyt tätä jo pitkään, mutta olen vihdoin päättänyt mitä teen. Aijon lopettaa tämän blogin kirjoittamisen. Ihan järkevistä syistä kuten aika ja jaksaminen. Ja uskon ettei kovinkaan moni lue näitä postauksia, olen viime kuukaudet kirjoittanut lähinnä itseäni varten. Kaikki vanhat postaukset jäävät tänne, mitään en poista, enkä myöskään poista esittelyjä yms. Saatan muokata niitä jos tarve vaatii, mutta uusia postauksia ei mahdollisesti tule enää ikinä. Katsotaan löydänkö joskus uudestaan innon kirjoittaa tänne, mutta nyt on pakko keskittyä muihinkin asioihin.
Kiitos kaikille lukijoille, että olette jaksaneet minun tekstejä lukea nämä vuodet, nyt on minun aikani jättää tämä homma muille ja paremmille bloggaajille. Jos haluatte seurata minun koulunkäyntiä ja muuta heppaelämää, voitte mennä seuraamaan minun heppaig:tä @teamhelenius

KIITOS!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti