maanantai 3. elokuuta 2015

Koulukisat 2.8

Sunnuntaina 2.8 olin koulukisoissa Viikissä.
Menin tallille jo aikaisin koska olin avustajana ensimmäisessä verryttelyryhmässä.
Autoin muita laittamaan poneja kuntoon ja mentiin maneesille.
Toisen verryttelyryhmän aikana vaihdoin vaatteet ja suuntasin lopulta maneesille,
jossa oma ratsuni jo odottelikin. Jouduin korjaamaan hieman sykeröitä,
onneksi oli aikaa. Menin kisat siis Aladinilla ja menimme KN Special helppoB.
Verkassa Aladin oli erittäin reipas, mutta kuunteli hyvin pidätteitä.
Laukoissa jouduin antamaan vähän raippaa ja pylly lensi.
Aladin oli pehmeän tuntuinen ja hakeutui muotoonkin välillä.
Olimme neljäntenä lähtölistassa, joten odottelimme kentällä omaa vuoroa.
Rata onnistui omasta mielestä aika hyvin, laukan Aladin vaihtoi ekalla lävistäjällä.
(joka näkyy videossa) Aladin oli onneksi reippaalla päällä, niin ei tarvinnut
paljoa pohkeita käyttää. Saimme 58,2% joka on mielestäni aika hyvin.
Ei sijoituttu, mutta oli hieno poni! ♥








Tyytyväinen ratsastaja

5 kommenttia:

  1. En ois tyytyväinen tuohon rataan��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no älä ole tyytyväinen. Mä oon, mun mielestä meni hyvin. Olisitpa nähnyt ku menin Atella saman radan helmikuussa

      Poista
  2. Kauheesti nyit suusta ton radan aikana :| ei kyllä aladin tossa missään vaiheessa ollu muodossa... Mutta jos oot tohon itse tyytyväinen niin mikäs siinä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmä kyllä omasta mielestä nykiny suusta, saattaa olla että käsi on heilunut, koska en osaa istua aladinin harjotusravissa. Mun paperissa luki: 7 hakeutuu muotoon. En sanonut että olisi ollut muodossa, mutta tuomari oli laittanut arvosteluun niin, joten miten siinä on valittamista

      Poista
  3. Tuun nyt tosi myöhässä, mutta Aladin on helppo ratsastaa alkeistunneilla, mutta vaativimilla saa käyttää aikaa sen kanssa, se ei ole helpoimmasta päästä ratsastaa, tia meni sillä todella hyvin nähden sen osaamiseen. Ja kyllä poni hakeutui muotoon, turha väittää muuta.. Ja mielestäni tia ei nykinyt ohjista, se saattoi näyttää videossa siltä, mutta aladinil harjoitusravi on pomputtavaa.. Itse olin kuvaajan vieressä katsomassa rataa.😊

    VastaaPoista