sunnuntai 30. syyskuuta 2018

Lempparivauhtiponi

Heissan! Minä olen unohtanut kokonaan kertoa mun yhdestä Viikissä olleesta tunnista.
Olin kotona muutaman päivän syyskuun alussa ja kävin sunnuntaina 9.9 tunnilla.
Pääsin menemään erittäin pitkästä aikaa Aladinilla! Tunnilla hypättiin ja meillä oli 3 yksittäistä estettä. Toisella pitkällä sivulla oli okseri, toisella pysty ja ympyrällä yksi pysty.
Verkattiin itsenäisesti ravissa ja laukassa. Aladin oli tosi jäykkä edestä, laukassa suostui vähän
rentoutumaan. Hypyt sujui aika hyvin, kerran Aladin testasi mua, että onko pakko mennä,
mutta pienen kurinpalautuksen jälkeen poni oli super. Tunnilla laskettiin 3 laukka-askelta ennen esteitä. Viimeinen okserihyppy oli tosi hyvä ja pyöree. Super poika♥










Okserihypystä ei ole kuvaa, mutta tuossa taustalla näkyy se okseri mitä tultiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti