torstai 6. heinäkuuta 2017

Thank you and goodbye

Kuten monet saattavat tietää, minä lopetan Viikin ponikoululla. Tämä siksi,
kun pääsin opiskelemaan Ylä-Savon ammattiopistoon opiskelemaan hevostaloutta!
Matka on aivan liian pitkä Viikissä käymiseen.
Haikeat on fiilikset kun ajattelee etten syksyllä enää menekkään normisti joka la-su tallille
ratsastamaan ja hoitamaan.. Mulla jää ikävä todella montaa ponia
ja varsinkin todella montaa kaveria, jotka jäävät tänne Helsinkiin, kun itse muutan asuntolaan
keskelle ei mitään ihan tuntemattomien kanssa. Kehityin Viikissä ihan super
paljon ja olen kiitollinen kaikille opettajille ketkä ovat mua tässä vuosien varrella opastanut
ja opettanut. Viimeisen kahden ja puolen vuoden aikana opin todella paljon,
sillä pääsin ratsastamaan 2krt viikossa, välillä jopa 3krt viikossa.
Kiitokset kuuluu todella monelle, mutta sanon nyt vain nämä viimeisimmät opet:
Iida, Heidi ja Pisku, kiitos ihan hirveästi näistä vuosista!
Musta ette kyllä pääse vielä eroon, sillä tulen käymään Viikissä opiskelujen aikana
ja saatan tulla tekemään työssäoppimisjaksoni Viikkiin.
Minulla tulee hirveä ikävä kaikkia poneja, etenkin Lumikkia ja Aladinia.
Mutta vielä kerran kiitos kaikille ketkä on ollut mun matkassa mukana!!





















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti